Technologia w służbie nauki

January 19,2022 Post by : Pamela Klityńska
  • Umiejętności związane z programem InDesign
  • Technologia w służbie nauki Technologia w służbie nauki

    W ramach projektu “Interdyscyplinarny cykl szkoleń Technologia w służbie nauki”, który jest współfinansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, zorganizujemy szereg warsztatów dla studentów i doktorantów zaangażowanych w prace kół naukowych oraz mediów akademickich, których celem będzie przekazanie nowych, praktycznych umiejętności związanych z nowoczesnymi technologiami, zarządzaniem i realizowaniem projektów, współpracy w grupie, motywowaniu członków zespołu do działania, a także poszerzenie wiedzy z dziedzin takich jak prawo (o szkolnictwie wyższym), ekologia oraz pokazanie potrzeb osób z niepełnosprawnościami, aby ułatwić im funkcjonowanie w środowisku uniwersyteckim.

    Do projektu zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli kół naukowych oraz mediów akademickich, studentów i doktorantów, ze wszystkich uczelni w Lublinie. Program warsztatów będzie uniwersalny, uczący umiejętności miękkich przydatnych w pracy naukowej i badawczej niezależnie od dziedziny nauki oraz w aktywnym życiu studenckim.

    Warsztaty odbędą się w dniach 23-25 października oraz 14-15 listopada 2020 w Lublinie i będą prowadzone przez doświadczonych specjalistów. Trenerzy przekażą Wam swoją wiedzę i nauczą wielu przydanych umiejętności. Co należy zrobić, aby wziąć udział w warsztatach? Przede wszystkim wyślij zgłoszenie przed 14 października 2020. A potem poczekaj, aż potwierdzimy udział w warsztatach!

    Jak zgłosić się na warsztaty?

    Jeśli chcesz wziąć udział w warsztatach, zgłoś się za pośrednictwem tego formularza. Szukamy osób aktywnych, zaangażowanych w życie ich uczelni, chcących się rozwijać, lubiących nowe wyzwania. Jeśli jesteś właśnie taka / taki, zgłoś się! Odpowiedź o zakwalifikowaniu się na warsztaty otrzymasz 15 października 2020.

    Program warsztatów

    W ramach tego projektu chcielibyśmy zaprosić Was na następujące warsztaty:

    Jak być dobrym dla planety? Krzysztof Gorczyca, Towarzystwo dla Natury i Człowieka

    Podstawa prawna regulująca szkolnictwo wyższe z omówieniem praw i obowiązków studentów oraz uczelni. Mateusz Zaród

    Jak wykorzystać gry planszowe w działalności kół studenckich? Michał Sieńko, Fundacja TRACH

    Szkolenie z wykorzystania programu Adobe InDesign. Podstawy. Radosław Jaszczuk

    Szkolenie z wykorzystania programu Adobe InDesign. Rozszerzenie. Radosław Jaszczuk

    Efektywne zarządzanie zespołem. Darek Figura, Fundacja T.E.A.M. Teatrikon

    Czy można wykorzystać gry fabularne, czyli RPG oraz larpy, do pracy koła naukowego? Michał Sieńko, Fundacja TRACH

    Ekspozycja własna na rynku pracy – przygotowywanie poprawnego i niesztampowego CV. Barbara Sanecka-Sieńko, Fundacja TRACH

    Komercjalizacja wiedzy – banalne hasło reklamowe czy początek start-upu? Katarzyna Wszoła

    Podstawy animacji komputerowej w promocji wydarzeń cz. I. Radosław Bomba, UMCS

    Podstawy animacji komputerowej w promocji wydarzeń cz. II. Radosław Bomba, UMCS

    Jak prosto i skutecznie przygotowywać materiały graficzne. Obsługa programu Canva. Barbara Sanecka-Sieńko. Fundacja TRACH

    Osoby z niepełnosprawnościami w życiu uczelni. Karol Kostrzewa

    Widoczność w sieci i marketing społecznościowy. Paweł Chilczuk. Grupa Edukacja 3.0

    Grywalizacja, czyli jak przez zabawę i rywalizację wspierać efektywność. Michał Sieńko, Fundacja TRACH

    Nowoczesne narzędzia internetowe do komunikacji z zespołem, organizowania pracy zdalnej, prowadzenia zajęć przez Internet. Michał Sieńko, Fundacja TRACH

    Cześć warsztatów ma jeszcze robocze tytuły, więc mogą one ulec zmianie. Wiele z tych tematów będzie trwać więcej niż jedną godzinę, bo zdajemy sobie sprawę, że np. nauczenie się programu InDesign nie zajmie nam tylko jednej godziny, a dziesiątki godzin!

    Author

    January 19,2022

    Leave a Reply